loading...
محصولات آلوئه ورای امریکا
ِDiamond Centurion Manager بازدید : 832 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

آلـوئـه­ ي ما

خون حيات بخش آلوئه وراي آمريكا

آلوئه باربادنسيس ميلر. نام دهان پركني است، اما ارزش شناختن دارد. در نواحيِ كم آب مختلف در سراسر دنيا بيش از ۴۰۰ گونه گياه آلوئه وجود دارد. هر يك از اين گونه ها، خواص خاص خود را دارد؛ اما فقط يك گونه از اين گياه است كه در طول تاريخي هزار ساله، مردمان به خواص جادويي آرامش بخشي و تسكين دهي­اش پي برده اند: آلوئه باربادنسيس ميلر كه با عنوان «خون حيات بخش آلوئه وراي آمريكا» نيز شناخته مي شود. اين گياه به عنوان يكي از كهن ترين گياهان شناخته شده، تاريخي هزاران ساله دارد و مي توان آثارش را بر روي الواح گلي دوره سومريان كه ۲۲۰۰ سال پيش از ميلاد مسيح مي زيسته اند پيدا كرد. در طول اين تاريخ كهن، خواص آرامش بخشي، خنك كنندگي و مرطوب كنندگي آلوئه ورا همواره مورد تمجيد و استفاده مردمان بوده  است. اين گياه، مرهمي بر سوختگي هاي جزئي به شمار مي آمده، آرام كننده و شفابخش پوست هاي ملتهب بود، و توانايي شگفتي در بازسازي و احياي طبيعي پوست داشته است. اما اكنون به مدد علم، نوآوري، و فعاليت هاي تيم تحقيق و توسعه ما، آلوئه وراي آمريكا تبديل به بهترين محصولي شده كه بهترين هاي آلوئه ورا را مستقيما به شما پيشكش مي كند.

آلوئه ورا

آلوئه ورا در مقام يكي از كهن ترين گياهان شناخته شده، كه خواص فراواني براي بدن انسان دارد، همواره به خاطر ويژگي هاي آرامش بخش، خنك كننده و نرم كننده اش مورد تحسين بوده است. اين محصول وقتي بر روي پوست استعمال شود، مي تواند مرهمي بر سوختگي هاي جزئي به شمار آمده، آرام كننده و شفابخش پوست هاي ملتهب باشد و توانايي شگفتي در بازسازي و احياي طبيعي پوست داشته باشد. اما جادوي اصلي آلوئه ورا، وقتي است كه آن را ميل كنيد. خوردن روزانه آلوئه ورا، كمك فراواني به هضم غذا كرده و قدرت جذب مواد مغذي در بدن را افزايش مي دهد، و طبق تحقيقات اخير، با گنجاندن آلوئه ورا در رژيم غذايي روزانه، جذب مواد مغذي تا سه برابر بيشتر خواهد شد. اكنون به مدد علم، نوآوري، و فعاليت هاي تيم تحقيق و توسعه ما، آلوئه وراي آمريكا تبديل به بهترين محصولي شده كه بهترين هاي آلوئه ورا را مستقيما به شما پيشكش مي كند.

جمهوري دومينيكن

ژل خالص و غني شده آلوئه ورا، منبع اصلي محصولات خارق العاده ماست. كمپاني فوراِور ليويونگ در راستاي كنترل كيفيت محصولات خود، مزارع اختصاصي آلوئه را در ريو گراند والي در جنوب تگزاس را داير كرده است و افزون بر آن، داراي مزرعه اي به مساحت ۲۶ كليومتر مربع (۲۶۳۰ هكتار) در جمهوري دومينيكن است كه اين مزرعه، بزرگ ترين مزرعه آلوئه ورا در جهان به شمار مي رود.

تگزاس

 ژل خالص و غني شده آلوئه ورا، اصلي ترين منبع محصولات خارق العاده ماست. ما دقت فراواني به خرج مي دهيم تا همواره به اين اطمينان خاطر برسيم كه بهترين آلوئه ورا را براي شما فراهم مي آوريم. از آن جا كه آلوئه ورا، اصلي ترين منبع محصولات كمپاني فوراِور ليويونگ است، اين كمپاني مزارع اختصاصي آلوئه را در ريو گراند والي در جنوب تگزاس را داير كرده است و افزون بر آن، داراي مزرعه اي به مساحت ۲۶ كليومتر مربع (۲۶۳۰ هكتار) در جمهوري دومينيكن است كه اين مزرعه، بزرگ ترين مزرعه آلوئه ورا در جهان به شمار مي رود.

مالكيت مزارع ما

در كمپاني فوراِور ليويونگ، اين شعار سر زبان هاست كه «هر چيزي كه بهترين نباشد، ارزشي ندارد». ما بر اين باوريم كه براي رسيدن به بالاترين استانداردهاي اين صنعت، بهترين نقطه آغاز آن است كه خودمان اقدام به كشت آلوئه كنيم. ژل آلوئه ورا اصلي ترين منبع بسياري از محصولا خارق العاده ماست و از اين رو، نهايت دقت و وسواس را به خرج مي دهيم تا اطمينان يابيم كه بهترين محصول را برداشت مي كنيم. وانگهي براي آن كه نسبت به كنترل كيفيت آلوئه خود اطمينان داشته باشيم، مالكيت صد در صدي مزرعه آلوئه خود در ريو گراند والي تگزاس و مالكيت صد در صدي مزرعه آلوئه ۲۶۳۰ هكتاري خود در جمهوري دومينيكن كه بزرگ ترين مزرعه آلوئه ورا در جهان است) را خودمان در اختيار گرفته ايم. با كنترل ۱۰۰% مزارع، مي توانيم فصل كاشت، انتخاب نهال، روش كوددهي و بذرپاشي، فصل برداشت، فرآوري، انبارسازي، و تحويل را كاملا كنترل نماييم.

از همه مهم تر آن كه اين كنترل ها بدان معناست كه وقتي ژل فرآوري شده آلوئه ورا به كارخانه مي رسد، هيچ نگراني و شكي در مورد كيفيت آلوئه خام نداريم. ما در كمپاني فوراِور ليوينگ مي دانيم كه هميشه بهترين آلوئه ورا را در اختيار داريم و از اين رو مطمئنيم كه بهترين محصولات آلوئه را توليد مي كنيم.

چرا؟

چون خودمان آلوئه را پرورش مي دهيم.

برداشت و درو با دست

گياهان آلوئه ما، از همان مرحله كاشت، تا مرحله داشت و نهايتا برداشت، با دقت تغذيه مي شوند و با همان دقتي كه براي رعايت استانداردها در محصولات نهايي مان داريم، در تمام مراحل كاشت و برداشت آلوئه نيز وسواس و دقت به خرج مي دهيم. كشاورزان ما، آلوئه را با دست مي چينند و با دقتي هر چه تمام تر از آن مراقبت مي كنند. برگ اين گياه ظرف چند ساعت فرآوري مي شود، و به همين دليل است كه ژل آلوئه وراي ما تا اين حد خالص و تازه است و خواص خود را حفظ كرده است.

رشد و برداشت

وقتي زمان برداشت و فرآوري آلوئه فرا مي رسد، ما تمام دانش علمي ِخود را صرف اين موضوع مي كنيم كه تازه ترين و انحصاري ترين محصول را روانه بازار كنيم. چيزي كه ما در زمان برداشت مشاهده مي كنيم ان است كه طبيعت، شگفت انگيزترين هديه خود را در قالب آلوئه به ما تقديم كرده است و از اين رو، دانشمندان ما تلاش خود را صرف اين مي كنند كه تمام پتانسيل ها و خواص بالقوه آلوئه را استخراج كنند. با توجه به همين موضوع، فرايند انحصاريِ برداشت و غني سازي آلوئه در كمپاني ما هر سال تكامل مي يابد تا بتوانيم نه تنها تازگي آلوئه را در بالاترين حد خود حفظ كنيم، بلكه افزون بر آن، خواص آلوئه را نيز در محصولات خود به حداكثر برسانيم.

تا كنون، ما توانسته ايم در اين فرايند، كاشت و برداشت دستي و تكنيك هاي فرآوري خود را حفظ كنيم و محصولات به دست آمده را به بهترين نحو كنترل نماييم. در همين راستاست كه حتي براي كنترل گياهان هرزه و همچنين استفاده از كودهاي طبيعي، به طور كاملا سنتي از بز و گوسفند استفاده مي كنيم.

براي رسيدن به تاثيرگذاري هر چه بيشتر، كمپاني فوراِور ليوينگ كنترلي كامل بر مزارع خود دارد تا منبع اوليه محصولات خود را به بهترين نحو به دست آورد زيرا با اين فرايند است كه مي توانيم اطمينان كامل داشته باشيم كه گياهان آلوئه در طول كشت، داشت، و برداشت، به خوبي تغذيه شده و استانداردهاي اعمال شده بر آنها، به همان دقتي است كه در محصولات نهايي خود به خرج مي دهيم.

فرآوري بهترين محصول

وقتي زمان آن فرا مي رسد كه آلوئه­ي طبيعي و كاشته شده­ي خود را فرآوري كنيم، تمام توان خود در كنترل كيفيت اين فرآوري را به كار مي گيريم. ما مثل سرآشپزهايي كه بهترين مواد را براي تهيه بهترين غذا به كار مي برند، از بهترين تجهيزات استفاده مي كنيم تا ظرف چند ساعت پس از برداشت آلوئه، آن را به ايده آل ترين حالت ممكن به آزمايشگاه هاي خود منتقل نماييم.

فقط بهترين ها

وقتي ركس، پويايي ها و پتانسيل هاي چيزي را ترسيم مي كرد كه قرار بود شركت فوراِور ليوينگ و آلوئه وراي آمريكا شود، يكي از مهم ترين جنبه هاي اين پويايي ها، توانايي تامين محصولات با بالاترين كيفيت در سراسر دنيا بود. ستايش ركس از كيفيت و پايبندي اش به اين جنبه از توليد، در تمام اين سال ها نه تغيير كرده و نه دستخوش مصلحت انديشي هاي ديگر شده است. دقيقا به همين دليل است كه ما هيچ چيز جز كنترل ۱۰۰% بر فرايند توليد خود از مرحله كشت تا آخرين مرحله توليد را نمي پذيريم. حتما قبلا هم شنيده ايد كه در شركت فوراِور ليوينگ، «هر چيزي كه بهترين نباشد، ارزشي ندارد».

و اين حرف، عين حقيقت است.

فوراِور ليوينگ خواهان چيزي جز بهترين كيفيت در تك تك مراحل توليد خود نيست، و از همين روست كه همواره تضمين مي كند بهترين آلوئه را در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهد. بعلاوه، همين ميزان وسواس و دقت را در رساندن محصولات برداشت شده از مزرعه به كارخانه نيز به خرج مي دهيم. برگ هاي چيده شده، ظرف چند ساعت پس از برداشت، فرآوري مي شوند تا اطمينان حاصل شود كه ژل غني شده و فرآوري شده آلوئه ورا، در تازه ترين حالت خود قرار دارد و كيفيت هاي درونيِ به بهترين نحو، حفظ شده است، به گونه اي كه در زمان كار بر روي اين محصول، چيزي جز بهترين و تازه ترين آلوئه وراي دنيا را در محصولات نهايي مان نمي گنجانيم.

و وقتي اين گياه به كارخانه و مرحله توليد نهايي مي رسد، مي توانيد همچنان اطمينان داشته باشيد كه هر يك برگي كه روي ميز كارخانه است، با دقتي هر چه تمام، پرورش يافته و تمام استانداردهاي موجود در زمينه كاشت، داشت، و برداشت گياهان آلوئه، با وسواس فراوان مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

اين شيوه فوراِور ليوينگ است، شيوه اي كه ركس موان براي فوراِور ليوينگ به ارمغان آورده است.

 بسته بندي در بهترين حالت

بسته به روش كاشت، آب و هوا، فصل، و شرايط ذخيره سازي، مواد خام مي توانند تا ۵۰۰% تغيير و تفاوت داشته باشند. با عنايت به تمام اقداماتي كه ما در راستاي تضمين كيفيت آلوئه خود انجام مي دهيم، برگ هاي آلوئه بلافاصله پس از برداشت، بسته بندي شده و ظرف چند ساعت با كشتي به كارخانه منتقل مي شوند تا اطمينان حاصل شود كه شما، خالص ترين و تازه ترين ژل آلوئه را با تمام خواص و كيفيت هاي ذاتي اين گياه دريافت مي كند.

كشاورزان بومي

ما در كمپاني فوراِور ليوينگ، همواره بر «فرهنگ موفقيت» تاكيد كرده ايم، و اين فرهنگ، مبتني بر تعهدمان به ارتقاي زندگي افرادي است كه محصولات مان را مصرف مي كنند. در عين حال، هيچ گاه از كساني كه اين مزيت را برايمان ميسر ساخته اند غافل نشده و نخواهيم شد... ما كشاورزان بومي را به استخدام در آورده ايم و بهترين شرايط كاري را برايشان فراهم ساخته ايم. نحوه تعامل ما با كشاورزان و نحوه پرداخت حق الزحمه هاي آنان، مايه رشك و غبطه ديگران است.

تجهيزات بندري

با عنايت به تمام اقداماتي كه شركت فوراِور ليوينگ براي تهيه بهترين محصولات آلوئه در جهان مي كند، طبيعي است كه اهميت بسيار فراواني هم به كنترل و بهينه سازي نحوه انتقال محصولات توسط كشتي بدهد. امكاناتي كه ما در بندر پيورتو پلاتو داريم، به ما امكان مي دهد تا آلوئه هاي بسته بندي شده در مزارع را در محيطي بسته و كنترل شده انتقال دهيم. نقطه انتقال اين محصولات، آزمايشگاه هايي است كه ما در محل مزارع داير نموده ايم.

تاثير مثبت

برخلاف ديگر شركت ها كه همواره دم از مسئوليت پذيري هاي زيست محيطي مي زنند و ادعا مي كنند كه كمترين آسيب را به محيط زيست وارد مي كنند، شركت فوراِور ليوينگ همواره به شيوه اي كاملا عملي، اقدام به ارزيابي تاثيرات خود بر محيط زيست مي نمايد. چرا؟ زيرا اعتقاد داريم درست ترين كار در قبال محيط زيست همين است.

ما حتي اقدام به اخذ مجوز «سازمان بين المللي استانداردسازي» (ايزو) نموديم. ايزو يك سازمان مستقل است كه تاثيرات زيست محيطي شركت ها را ارزيابي مي كند. فراتر از اين اقدامات، ما در سال ۲۰۰۶ اقدام به اجراي برنامه اي رسمي جهت پايداري محيط زيست نموديم و هدف مان از اين برنامه، آن بود كه تمام اقدامات خودمان را به چالش بكشيم. سيستم مديريت محيط زيست اين شركت، موفق به اخذ گواهي ايزو ۱۴۰۰۰ شد و از آن زمان تا امروز، هر سال اين گواهي تمديد شده است.

طبيعتا شركت فوراِور ليوينگ با در اختيار داشتن ۵۰ ميليون اصله گياه آلوئه ورا در مزارع جمهوري دومينيكن و ايالت تگزاس، بهترين نقطه آغاز را در اختيار دارد. يك عمليات رياضي ساده است؛ خودتان حساب كنيد: وقتي بحث تبديل دي اكسيد كربن به اكسيژن مطرح مي شود، هر ۲۰ بوته آلوئه ورا مي توانند به اندازه يك درخت، دي اكسيد كربن را به اكسيژن تبديل كند. بنابراين، شركت فوراِور ليوينگ، صرفا با اتكا به آلوئه ورا، سالانه ۲۰ ميليون تن دي اكسيد كربن را از بين مي برد و زمين را پاكيزه مي سازد.

اگر بدانيم كه هر يك اثر كربن خالصِ محصولات فوراِور ليوينگ، اثري مثبت بر محيط زيست است، آن گاه از دانستن اين موضوع به خود خواهيم باليد.

تعادل محيط زيستي

اثر كربن خالص محصولات فوراِور ليوينگ، اثري مثبت و خالص بر محيط زيست است. وقتي بحث تبديل دي اكسيد كربن به اكسيژن پيش مي آيد، بايد بدانيم كه هر ۲۰ بوته آلوئه به اندازه يك درخت، مي توانند از دي اكسيد كربن، توليد انرژي اكسيژن كنند. بنابراين، شركت فوراِور ليوينگ، صرفا با اتكا به آلوئه ورا، سالانه ۲۰ ميليون تن دي اكسيد كربن را از تبديل به اكسيژن كرده و بدين طريق، زمين را پاكيزه مي سازد. برخلاف ديگر شركت ها كه همواره دم از مسئوليت پذيري هاي زيست محيطي مي زنند و ادعا مي كنند كه كمترين آسيب را محيط زيست وارد مي كنند، شركت فوراِور ليوينگ همواره به شيوه اي كاملا عملي، اقدام به ارزيابي تاثيرات خود بر محيط زيست مي نمايد.

كنترل طبيعي گياهان هرزه

ما براي آن كه بتوانيم رشد گياهان هرزه را كنترل نماييم و ضمنا، بتوانيم براي پرورش آلوئه، از كودي ۱۰۰% طبيعي استفاده كنيم كه نه ضرري براي محصولات مان داشته باشد و نه به محيط زيست آسيب برساند، از شيوه سنتيِ بز و گوسفند استفاده مي كنيم. خود بزها و گوسفندها هم حتما از اين وضعيت خوشحال هستند!

كود طبيعي

 گياهان سالم در محيطي رشد مي كنند كه سالم باشد. ما چه در مزارع تگزاس و چه در مزارع جمهوري دومينيكن، از بزها و گوسفندها براي توليد كود طبيعي استفاده مي كنيم. البته بزها و گوسفندها در كنترل گياهان هرزه نيز نقشي اساسي دارند. استفاده از اين حيوانات به ما امكان مي دهد تا بدون آن كه ضرري به گياهان وارد شود، يا ضرري متوجه محيط زيست باشد، كودهايي طبيعي به گياهان آلوئه خود برسانيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوراورليوينگ به معناي زندگي جاودانه ميباشد.شما با حضورتان در اين وبگاه به دنبال جاودانگي مالي و زيبايي و سلامتي ميباشيد.براي آشنا شدن با اين فرآيند جذاب و الهي وبگاه را كاملا مطالعه نماييد و در صورت مشاوره با مدير وبگاه يا از فرم تماس با ما ارتباط برقرار نماييد و يا در جوامع مجازي مثل تلگرام و لاين و غيره با آيدي زير ارتباط برقرار نماييد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • انجمن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 167
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 369
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,665
  • بازدید ماه : 9,205
  • بازدید سال : 67,784
  • بازدید کلی : 755,917